Monday, April 19, 2010

Day 8 post - Freedom!!!

WOHOOOOO SAYA BERJAYA BERLARI SELAMA 2 MINIT!! JAUH!!!

ok korang mesti confuse napa budak ni nak keco lari 2 menet pon keco. ini kerana saya yang sangat lemau dan mempunyai paru-paru dan jantung yang lembik lemah ni sebelum ini tidak mampu berlari kamu tahu tak?

hari ni dah start week 2 punya routine (walk for 5 mins, run for 2 mins and repeat both for 3 rounds)

jauh jugak berlari selama 2 menet tu...tapi saya berjaya melakukannya!!tak lama lagi jantung dan paru-paru saya akan bertambah kuat! saya suka program ini sebab berjalan 5 menet tu just nice utk prepare saya berlari 2 menet tu balik...suka nya!! tak saba nak tunggu week 8 yg saya boleh berlari 30 menet tanpa henti!!!! boleh kah itu terjadi wahai rakan-rakan?

pulang dari jogging sangat gembira..badan berpeluh basah..muka glowing kaler pink kerana darah mengalir lancar seluruh badan...suka nya!!!!

...
malam tadi hantar ibu bapa pergi holiday ke turkey.saya dan adik bebas selama 10 hari yihaaa!!! (sila nyanyi lagu akon-freedom sebagai background song ok)

nephews ikut bersama hantar ibu bapa ke klia. adam mamai masa nak naik kereta pegi klia lalu tersalah menyarung kasut. sampai airport cari-cari kasut dia..jumpa sebelah crocs dan sebelah lagi SANDAL BAPA SAYA!! sesiapa nampak kanak-kanak berusia 7 tahun itu di klia malam tadi dengan kasut cros sebelah kanan dan sandal orang tua sebelah kiri itu adalaha nephew saya! so cute ok!

SEKIAN TERIMA KASIH!

2 comments:

fara said...

dot..ko dah week two?
aku punye list program itu still jadi bahan gantungan di tepi meje opis..

dina rahim said...

suda week 2!! sangat best dan semangat!! bangun pagi basuh muka gosok gigi amek wudu' solat subuh pastu pakai baju terus pegi jogging bersama bapa!!

esok pegi lagi.. yihaaa!!! WEEK 2 DAY 2!!!