Sunday, April 25, 2010

Day 14 post - hari pemalas!

hari ahad sangat membuatkan saya rasa malas (walaupun memang hari-hari malas)

tapi pagi tadi dah berjaya berlari lagi ok. hari ni kene jalan 3 menet pastu lari 4 menet dan ulang sebanyak 4 kali.sangat memenatkan tapi masih mampu dilakukan dengan berjaya.

saya punya harapan bukan untuk menjadi kurus badan berketul..tidak..in fact saya suka dgn badan saya sekarang yang curve nya just nice untuk menjadi seorang wanita. yang saya mahu hasil daripada larian saya itu adalah saya menjadi sihat dan bertenaga dan kuat juga!

tapi saya ada masalah...selalu kalau kita increase physical activities, kita akan menjadi lapar bukan? tapi saya tidak lapar sangat..cuma saya menjadi sangat sangat sangat mengantuk!! asyik nak tido je..adakah badan saya memerlukan lebih rehat berbanding sebelum ini kerana sebelum ini saya tak bergerak sgt..skrg agak bergerak maka saya perlu rehat utk memulihkan sel sel tisu yang rosak dalam badan

ok mengarut je lebih aku ni...

saya nak tido dulu...bye!

No comments: