Tuesday, April 27, 2010

Day 16 post - Dreaming...ahhhhh~

i was out with yaya just now...

we had fun together..as always!! yeayyy!!!

it was an impulsive outing cos she called me n i wanted to tell her stories bla bla bla n we decided to lepak

story cut short, had lunch with farid and the colleagues at burger king klcc. guess what..i met my junior from smap kajang aiza! she's now engineer apa aku tatau lah keje drilling sama dgn farid. wahhh tak banyak pompuan yang i tau kerja drilling ok!! saya sangat bangga dgn aiza!! kalau lelaki keja drilling mcm takde pape cos diorg lelaki, they always get the job regardless anything.. but perempuan, if nk dpt post itu u must really really really can perform. that means she must be very good if not she wont be able to get the job! owh yeahhh aiza!! keep up d good job!! yeahhh~

here are some photos from the outing today..had fun and really had good time with yaya!!! yeayyyy~ yaya moved here!! so lps ni i ada kawan..yihaaaaa!!!


ni la aiza the driller yang keje di tengah lautan. pekerjaan yang didominasikan oleh lelaki..yeayyy aiza!!!
the sweet couple kawan saya yang saya berjaya match kan..(hoi farid, jaga yaya betul2 kang aku libas ko tau..i know u jaga yaya..jk!!)
memandu di kotaraya bersama kelly saya yang kecil menyusup ke sana sini! (as in bandaraya kuala lumpur bukan kota raya di pudu ittew)

kamu nampak kah apa yang tergantung itu?? dibawah ini ha menda nya!!

faviq punya pass masa babyface punya concert last march!!! hohohoooo!! faviq bg dkt i!! dia dpt jumpa babyface sbb dia back up singer najwa on that nite!!!!! (i hanya dapat pegi concert tu je and menonton babyface secara live wohoooooo!!!) thanx faviqqqq for the tag!!! luv u so much lahhhh!!


.....

semalam punya jawapan teka-teki

- pisang apa yang monyet suka makan dan monyet tak suka makan? - jawapan adalah pisang buruk. adam tak reti sgt nk susun ayat utk teka teki n suppose teka teki tu berbunyi pisang apa yang monyet suka makan dan orang tak suka makan.jawapan nya pisang buruk-ni bukan teka-teki kan kerana tak mencabar langsung but he was 5 at that time ok..and he was so cute and still cute!!

- binatang apa yang kedekut? - jawapan adalah kuda sbb dia lari bunyi kedekut kedekut kedekut (kaki dia tu ok..bukan mulut kuda yang kumat kamit cakap kedekutttttt)

and my teka teki...

- bout the temptation tu... saya berjaya menahan temptation to not calling him or even text him..it is hard but i have to cos that is wut he thinks the best for us. i have to respect his decision even though i dont want to but..i dont know... never mind dina... Allah knows what is best for u and let's concentrate on ur self ok dina! (pat my own shoulder before i menangis sorang sorang dalam bilik ni~)

-bout the news yg buat happy tu... pssttt jgn bg tau org ok..i got a job .. Alhamdulillah!! .. owhh yeahhh...waiting for the offer package so that i can do my med check up and all..!!! yeayyy to me!!! sangat happy ok..i have to report on monday morning..sangat cepat kan... keje apa n details i will let u know later ok!!

i am a happy person indeed!!! lalalalaaaaa~

p.s: need to readjust my biological clock cos lps ni tak leh tido tgh hari dah..adoiii susah nya...saya suka tido siang!!!

3 comments:

Huda@Hood said...

kamu dpt kje apekah?sy mau kje juge!mau shopping bagai..kini hny tggu elaun saje tiap bln..isk2..

fara said...

saya pula tidak mahu bekerja..mahu elaun sahaja..mahu jaga anak sama kemas rumah sahaja..serta mengajar anak adab sopan serta good deed yang orang lain tidak akan ajar kepada anak kita seperti kita boleh ajar anak kita..saya juga mahu babies babies dan babies..

dina rahim said...

huda: yup dapat keja...ko tlg jaga bisnes tudung aku mahu tak?

fara: aku takde laki apatah lagi anak..so aku terpaksa kerja.sbb duduk rumah buat aku sedih sbb sorg2...dulu plan taknak jadi career woman sbb bajet konon kawen awal ada anak ramai dan jaga anak.tapi ni tak nampak bayang aku laku..maka aku kene korbankan dream jadi ibu mithali pandai masak dan jaga anak.