Monday, April 26, 2010

Day 15 post - teka-teki

saya masih lagi ingat ketika adam masih kecil (maksud saya lebih kecil dr skrg, now umor 7 tahun, mungkin umur 5 tahun kot), dia suka nak main teka-teki. teka-teki adam berbunyi...

pisang apa yang monyet suka makan dengan monyet tak suka makan?

dan dalam masa yang sama juga, hakim suka bagi teka-teki yang berbunyi

binatang apa yang kedekut?

saya punya teka-teki pula...

yang pertama:

saya ada satu temptation, dan hari ni buat pertama kali nya saya berjaya untuk meng avoid temptation itu. apakah temptation saya itu?

dan yang kedua...

saya ada berita gembira hari ni. tapi belum official lagi berita itu. apakah berita itu?

jawapan kepada teka-teki adam dan hakim saya akan bagi esok.

jawapan kepada teka-teki saya akan saya berikan di hujung minggu ini...

stay tune!!

p.s: saket pinggang sangat berkerja keras mengemas rumah dan sebagainya hari ni..mampu kah untuk berlari esok pagi?

1 comment:

wayer said...

i sakit belakang, u sakit pinggang... nice hehe..

apa u punye berita gembira yang belum official lagi tu? new job offer? u getting married? ;)