Monday, April 12, 2010

Day 1 post- welcome to blogging world again dina!

hi everyone...

i blog again... i have so much things to say these days..n keep bugging ppl in my facebook list bcos i keep keep keep updating my status which very very very very long...hurmmm..so i think i shud start to blog again (untuk kali ke berapa aku tak tau lah..asyik start blog stop blog and delete blog...gila lah)

anyway saya nak blog ni sbb saya ada aktiviti baru...untuk cerita pasal aktiviti baru tu saya simpan untuk esok...saya blog ni juga sbb...

SAYA BERJANJI KEPADA DIRI SENDIRI JIKA SAYA BERJAYA BLOG SETIAP HARI SELAMA 90 HARI SAYA AKAN MEMBELI BLACKBERRY STORM2 9520 SEBAGAI REWARD KEPADA DIRI SENDIRI.

Ini adalah untuk memberi semangat kepada saya untuk terus blog supaya tidak hanya hangat-hangat tahi ayam (yaya kamu baca ni mesti mcm why shud i have tahi ayam in my blog post kan?). Kemudian untuk memberi saya ruang kepada diri sendiri untuk mengexpress diri saya di blog bukan di status fb dan menyemakkan fb orang lain. dan juga kalau di blog ni, orang ada choice kalau nak baca bukak lah dan baca dengan suka dan rela nya..tapi kalau dekat fb tu kesian kat orang lain yang terpaksa baca walaupun tak nak baca sebab dia pop up sendiri dengan tidak sengaja!

ok, ingat tu... saya ada membuat perjanjian bertulis dengan diri-sendiri dan disaksikan oleh blog ini dan juga anda semua pembaca blog saya. Maka saya kena lah patuh kepada janji ini..so i need to blog for 90 consecutive days then i must reward myself with the bb storm2!

owh saya nak kamu semua siapa yang singgah sila lah komen supaya saya bersemangat yeahhhh!!!

owh saya ada tagline baru lah untuk kehidupan baru ini..

JUST SPREAD MY WINGS AND FLY...

9 comments:

Anonymous said...

hello

YaYa said...

hey i faham maksud peribahasa tersebut okay! hehe

YEAY IM SO GLAD UR BACK!

and please get a bb! i need you on bb !!!

zarawil said...

hey dot glad you blogging again

can do me quick favour please can you link me as zarawil not my name hehe just don't want my name to be linked to the blog. k? thanks babe

dina rahim said...

yaya: i'm back yeay!!

zarawil: ok i will!

MuhdAnwar said...

dot,keep it up..ada blog balik..always joggin okla, later try pulak jogging kat klcc,tasik permaisuri n then try marathon..huhu

anyway good coming back, aku definitely need to jog back this month, dah naik 2-3 kg..next week on leave for 1 mont..oo yeah

B Storm tu beli jer la, hehedah beli nanti make sure add aku...and tempat breakfast tu memang best la, dah 2 kali aku tapau utk family aku

Jumpa nanti la kat kemal punya kawin

dina rahim said...

owh yeahhh!!! nuek dah naik berat badan kembali!! please be healthy again k!! btw nnt aku dah boleh lari lama sikit aku nak jogging kat sana-sana tu..owh aku suka tasik perdana!!! suka gila! nnt yaya dh pindah sini kita boleh la pegi jogging ramai-ramai.buat weekend activity!

see u next weekend kemal kawen!

Anonymous said...

dina, by the time 90 days tu nnt tgk2 blackberry kuarkan new storm version.. hehe...

dina rahim said...

dear anonymous,

storm baru kuar 2nd version laaaa...tapi kalau ada lagi newer version lagi bagossss...

but i want storm jugakkkkk!! but cannot buy now...i kena bg diri i buat keja sikit...konon2 jadi blogger yg sejati dgn ada nya bb itu..

dina rahim said...
This comment has been removed by the author.