Sunday, May 23, 2010

Day 39 post - tinggi

saya rasa nak muntah tgk oprah sekarang. telinga saya ngilu dan jijik sekali

orang di China sekarang obses menambah ketinggian dgn membuat pembedahan plastik

tulang dekat betis tu di patahkan dan diregangkan pastu tulang baru akan tumbuh to fill in the gap dan ketinggian akan bertambah.

perempuan yang buat tu tinggi dia 5' 3" lps tu dia nak jadi 5'7"

kalau orang tu sependek saya yang 5' pun tak sampai ni agaknya mesti dia dah bunuh diri kerana tak diterima masyarakat. owh ya di China jika anda lihat job advertisment, height requirement adalah perkara biasa. jika ketot macam saya mmg jadi pengemis je la sbb takde kerja dan tak diterima masyarakat

saya sangat bersyukur dengan ketinggian saya kerana saya boleh pakai high heels setinggi tinggi mana tanpa perlu rasa risau saya akan lebih tinggi daripada mana mana lelaki yang saya date sebab confirm mmg saya tetap pendek walaupun memakai heels setinggi 5 inci

Ya Allah Ya Tuhanku, Engkau jauhkan lah rasa kegilaan seperti itu.

2 comments:

YaYa said...

amin amin ya Rabbal alamin

dina rahim said...

Amiiinnnnn