Saturday, May 01, 2010

Day 20 post - Ngilu kemudian gembira sedikit

sedang menonton berita di televisyen...

satu lagi cerita orang kena tembak..pengawal raja kelantan pulak dah kena tembak...

hari tu budak 15 tahun pulak boleh kena tembak polis sampai meninggal budak tu.. (innalillah)

apa duduk dekat Malaysia ni dah tak selamat kah?

sentiasa mengilukan telinga lah berita-berita di tv ni...

baik tukar channel 105 tgk jozan show lagi bagus

takdela hati ni tertekan dan stress memikirkan dunia yang tak boleh aman dan tenteram ini...

...

ok sekarang kita cerita benda yang kurang menstresskan diri... sekarang tgh ditayangkan di seluruh dunia, 2 movie yang sangat hebat, IRON MAN 2 and IP MAN 2 (sebut yip man ok!)

semalam saya dh tonton Iron Man 2 dgn faezah. surprisingly Ip Man 2 lagi cepat sold out compared to Iron Man 2. Adik saya pula sampai sudah 2 kali pergi menonton Ip Man 2. Saya sangat2 tidak sabar mahu menonton Ip Man 2 juga kerana saya sangat suka cerita Ip Man itu.

Iron Man 2 seperti yang korang tau cerita pasal super hero tapi bukan super hero sangat kan sbb dia jadi hero tu sebab gadget2 yang best je.. Iron Man ni super hero mcm Batman la... takde special power tapi ade special devices and gadget je kan... tapi best sbb si kacak robert downey jr tu ada dan scarlett johansson yang cantik dan sangat saya adore itu kerana dia sangat kecik tapi she got the curves y'all!!!! owh lagi satu saya suka pasal Iron Man 2 tu adalah bagaimana dia jadikan suit Iron Man itu portable. ok saya ckp yg tu je..tak leh ckp lebih2..sian orang yang tak tgk la..saya tak mahu spoil moment2 korang dating menonton wayang itu kan..



best best cerita ini... sebab robert downey jr sangat hensem dan woooo!!



Ip Man tu plak cerita pasal kung fu master yg ada kung fu line dia sendiri nama Wing Cun. Basically cerita ni pasal cemana dia menetang penjajah jepun la british la dan sebagai nya..kira ala-ala Tok Janggut kita lah... dan dalam Ip Man 2 ni siap ada watak bruce lee sbb bruce lee adalah salah seorang anak murid Ip Man.



bila nak dapat menonton Ip Man 2
p.s: tatau nak buat apa malam ni. nak menonton tv pon takde yg best. lalu menonton drama melayu kat tv1 tajuk dia 'sos cili sos tiram'. saiko plak aku rasa diriku ni menonton lelaki metrosexual ape jadah punya cerita ntah! yg ko pegi tgk tu pahal dina hoiiii...haduyaiiiii
p.p.s: dah abis tulis entry ni, nak tulis tajuk post ni baru terperasan ni post ni 20. maknanya dah 20 hari berlalu! yeayyy!! terer nye saya!!!!! lagi 70 hari blh la bli bb ku sayang!!!!

No comments: