Wednesday, May 12, 2010

Day 31 post - kekenyangan dan kemengantukan

baru lps makan dan dah nak tido

tadi banyak benda saya nak tulis tapi fae kacau

dia telefon dan kami bercakap kat tepon sampai setengah jam

salahkan fae sbb saya tak leh tulis panjang panjang sebab saya dah mengantuk sbb dh lambat sangat dan saya dah nak tido

tapi sangat suka bergayut dengan fae almost everyday tak pun every other day

bil telefon saya banyak sebab selalu bergayut dengan fae

tu baru telefon... belum lagi kira sms

3 comments:

wayer said...

sapa fae?

dina rahim said...

fae tu kawan baik saya sejak tingkatan satu... nama penuh nya faezah bohari.bohari tu nama bapak dia. dia tinggal di sg petani posting sebagai dokter gigi...napa? u ingat skandal baru i kah? auwww aku skandal!

wayer said...

hihihi....~~ ;)