Monday, May 10, 2010

Day 29 post - Semangat!!

Ye saya baru pulang kerja. Confirm saya tak leh jadi ibu berkerjaya kerana saya tak pandai tak workaholic. Balik kol 8 tapi kuar dinner dengan teman tapi mesra yang tak berapa nak mesra sangat.

hari ni saya masuk kerja sangat semangat!!

Mau nye tak semangat, hari sebelum dah tido secukup-cukupnya lebih dari 12 jam!! hehehe...

Semangat berkerja dengan penuh dedikasi masih belum luntur walaupun banyak onak dan duri melanda. Alhamdulillah

Esok petang saya plan mau lari. Mahu cuba lari dan tengok lake garden sbb lake garden tak yah baya parking. nak gi titiwangsa jem. nak gi lari klcc kene baya paking.

Saya sudah mau tido. ada orang buat saya mahu tido dengan senyuman

selamat malam wahai rakan-rakan

6 comments:

Tukang Kebun said...

So lake garden it is?Lawa tempat tuh, tp tak tau la skg mcm mana,sebb last time saya pegi definitely more than 20yrs back,hahahaha, mesti dah lagi upgrade,Pi la lari hari rabu, boleh la saya menurut serta,skemanya bunyi,bahasa jiwa bangsa!hehehe

Kalau pi pagi2, U try pi makan nasi lemak depan Bukit Aman, nasi lemak Tangling nama dia, dulu zaman kanak2 ribena dulu my dad slalu bawak pi, rasanya ada lagi sampai skg, dulu kedai papan bawah pokok besar, dlm ade kedai kpi cina depan ada mak cik jual nasi lemak, skg tak tau laa mcm mana rupa, like I said definitely more than 20 yrs back last time pegi..;p

dina rahim said...

Arif G: semangat betul si ali g baca blog i hari-hari lah.

anyway i nk try tgk dulu lake garden hari ni mcm mana. kalau jem sangat balik kerja tu i maybe still kene jogging dekat klcc. but still klcc d last option. sbb kene baya parking. ye saye kedekut!

i ade la jugak pegi2 lake garden 2-3 kali dis year..yes i like lake garden so much. basically tempat ada air i like lah. n now dia tgh nak tuka jogging track dia..d same goes to titiwangsa.

bout tanglin i tau tempat makan tu but never ate the nasi lemak there. i heard jugak org ckp sedap but everytime pegi sana i lunch makan ikan bakar cos ikan dia bakar pakai arang. sangat sedap

if 20 years back segala pengalaman anda tu masa u masih sekola rendah. sekarang kamu dah tua ok!!!

haha i ckp u tua!

dina rahim said...

owh cannot lari on wednesday cos saya sudah susun jadual saya..mungkin kamu kalau nak join kamu lah tukar hari off kamu kepada hari selasa atau khamis.

gila semangat nak ikut i kalau u sampai nak tuka hari off. btw rumah kamu jauh dr lake garden... so tak leh ikut :p

Tukang Kebun said...

kalau org yang bercerita tuh semangat nak bercerita, pembaca die pun semangat laa nak baca kan?..;p

hahahaha, hampehh,I pun tak penah kata I muda kot, tua2 I pun cuma 3-4 yrs aje difference age gap kita, U pun cucuk angin aje dari belakang..;p, I pegi dulu pun I tak skolah lagi kot,anak jati KL,kecik2 dha merayap, hehehe, nanti laa bila2 free I nak pi makan kat sana laaa, mcm best aje dengar U citer

and hello, kalau compare rumah U ngan rumah I, rumah U lagi jauh kot dari lake garden tuh, from my place 15-20 minutes dah bley sampai, tettttttttttttt, end of story,hehehe..:p

YaYa said...

HELLLOOOOOO

dina rahim said...

Yaya:hahahahahah