Saturday, May 15, 2010

Day 34 post - isi hati

saya nak meluahkan perasaan

kejap lagi saya kena teman ibu bapa pergi rumah pacik saya

dia baru pindah rumah ada housewarming

saya tak suka nak pegi situ sbb crowd yang akan saya pergi ini suka bertanya bila saya nak kawen

kalau setakat tanya je tak pe... ni siap brainwash saya...

jgn memilih la.. kenapa susah sangat la... itu laaa... ini laa...

ye saya tau saya sudah 26 dan berada di dalam family yang semua pompuan kawen cepat, menjadikan saya sebagai seorang wanita yang berumur 26 ni adalah dilabel anak dara tua yang tak laku

tapi dah saya tak jumpa orang yang boleh dibuat laki nak buat cemana

dah saya belum jumpa orang yang nak buat saya jadi bini dia nak buat mcm mana

kalau jodoh saya belum sampai adakah itu salah saya?

ye mmg saya memilih

gila ke kalau saya tak memilih, orang tu saya nak hidup semati tidur sebantal tinggal serumah yang bukan lps kawen tu kalau tak suka je boleh tinggal suka hati

ok saya memang takdak mood sangat

nak sambung tido lagi...

jap lagi nk pegi baru bangun tido dan bersiap dan terus pegi tak yah bersiap pon

saya tak de mood~

3 comments:

Tukang Kebun said...

bawak2 bersabar dan berdoa la byk2, we're in the same shoe, bukan kita yang mintak nak jadi mcm ni, so saya rasa saya agak faham gak laa situation ni,cuma beza laki n pompuan aje..;)

wayer said...

over time, u will forget & tak kisah dah apa dorang cakap..especially once u da sgt selesa dgn kerja u. so, be positive!! there's no term anak dara tua da nowadays... lg matang lg value tinggi tau! hehe ;)

dina rahim said...

arif g: u lelaki and ur age consider muda lagi n u dont hv d biology clock that is ticking(apa aku mengarut ni)

wayer:yupp just need to hang in there a bit then people will stop talking and they get tired rite?