Thursday, May 13, 2010

Day 32 post - Down

hari pertama saya down dekat office

ini semua disebabkan saya kurang organise hari ni

saya tak leh orang nak kalut-kalut nanti saya kalut dan anxious

pagi-pagi tak buat milo dan green tea, towards tengah hari saya dah takde tenaga dan mula takde mood dan takleh buat kerja

dh pukul 3 tu colleague saya cakap

"Dina, go and get ur milo then only u can do ur work"

owh hari ni sangat tak bagus

pengajaran yg boleh saya ambil adalah

MESTI MULAKAN KERJA DENGAN MEMBUAT MILO DAN MINUM MILO OWH DAN JUGA JGN LUPA GREEN TEA YA!

owh tapi hari ni saya gembira.

saya dah jumpa carpark murah tu RM2 PER DAY OKAY! MONTHLY PASS RM40! HAHAHAHA SAYA GELAK BESA SEBAB MANA ADA PAKING SEMURAH ITU DI KUALA LUMPUR!!! SEASON PASS MAJLIS BANDARAYA SHAH ALAM PON RM60 TAU!!!! saya sudah dapat jimat duit paking saya lalalalaaa.. sebelum ni paking sehari 6 hengget abis duit kang dekat paking je.. sebulan dalam 130 hengget tu nk spend utk paking?? NO NO NO!! duit paking boleh saya dapat sepasang kasut Charles&Keith saya ok!!!

saya tak sabar nak pegi event pertama saya dengan JobStreet wiken ni.. sapa nak cari kerja jom pegi career fair dekat pwtc start esok sampai ahad. saya bertugas ahad dan details esok la saya cerita

saya perlu tido sekarang supaya mood saya kembali baik dan esok boleh pergi kerja dengan semangat yang baru.

saya dah pasang lavender oil burner saya dan saya boleh tido dengan lena dan sedap sekali

selamat malam rakan-rakan

3 comments:

Huda@Hood said...

milo fuze sgt sedap..minom milo mjadikan susu utk hasya byk..tp milo mahal..blh bankrupt..oleh itu sile minom milo jobstreet dgn byk..

Scorpio Girl said...

I have always read thatyou're into Charles & Keith shoes, just wondering do they come in big sizes like Vincci?I have extra big feet lah,dik..Ineed other types of brands to suit my constant hunger of shoes..

dina rahim said...

yes, C&K does have shoes in big size...dont worry..big size shoe is easier to find compared to my size..imma size 3..too bad~

Go and check out Charles and Keith and you will definitely spend all ur bucks there but i tell you..it worth ur money to get the shoes from there!!!!

Happy shopping!!