Monday, May 17, 2010

Day 36 post - HAPPY MONDAY

selalu orang ada monday blues tapi saya tidak

ingatkan semalam sbb penat sgt on duty for K3G event tu, hari ni mmg tak larat la nk bgn pegi keje

siap dah bajet nak ambik RL lagi ha

tapi bangun pagi tadi sangat fresh dan bersemangat pergi kerja

ya saya sentiasa full of energy ketika di tempat kerja

dan di tempat kerja juga saya sudah dapat job scope baru. saya gembira dan suka. yeayyy!!

dan hari ini juga saya dapat berlari RUN DINA RUN kembali setelah 2 minggu den tak dapek poie lari

nasib baik momentum tahap kekuatan larian saya tidak hilang. fuhhh~

saya sangat HAPPY MONDAY

p.s: SAYA DILAMUN CINTA AUUUUWWW~

3 comments:

Tukang Kebun said...

siapakah jejaka yang bertuah tuh?hehehe

fara said...

arif G..kamu nak mengorat nordina kah.. you seems so interested with her life la.. kalo kamu baik dan hensem silala mengorat.. kalo kamu berani main main dengan kawan saya nih! siap kamu..you dont know who i am.. i am the chosen one!!dot kalo ni bos kat tempat keje ko ke..sorry eh..ahahahah..

Tukang Kebun said...

ada spy la plak,hahaha, sampai dah kena warning, bahaya nih..:p,tak de la nak mengorat, baru sgt kenal, from a friend, kalau ngorat pun dia tak layan kot, saya tak baik, saya tak hensem, hehehe, she came to my work place, datang makan, that's how we met, tanye laa tuan punye diri tuh sendiri kalau tak percaya, jumpa pun baru sekali tu aje, silap jumpa lagi skali kat luar pun tak kenal..:p, orang kata berkawan biar ramai, dia rajin bercerita, saya rajin la melayan, tu aje..;p