Sunday, June 13, 2010

Randomness

Esok, Isnin 14th June 2010... dah masuk 1 Rejab 14 berape eh? saya tatau kalendar Hijrah tahun berapa...na'uzubillah..

Dan dengan rasa sangat malu saya buat pengakuan saya belum lagi ganti puasa..lagi 2 bulan je nak bulan Ramadhan ni...ouchhh...so saya mahu mula mengganti puasa bermula esok hari

Puasa ni bagus..selain daripada boleh kurus, perut kita juga akan sehat.. dan juga diri akan lebih calm dan rase best(bukan best berlagak ok)

Saya dah boleh kembali memblog nampaknya... kini aktiviti petang2 hari suka pergi lepak McD yang terletak di tengah2 Kuala Lumpur dan online bersama encik Lalalaaa

siapa encik Lalalaa..ntah la aku pun tak tau...yg pasti best lepak dgn encik Lalalaaa ni... betulkah wujud encik Lalalaaa ni... ntah ke aku syok sendiri rasa ade berkawan dengan encik Lalalaaa padahala encik Lalalaaa tu tak wujud aku hanya schezophrenia je... uiiiii takut takutttt

sekarang ni diri rasa sentiasa happy. Bila happy yang mcm ni pun payah jugak. Ye laaa... takut momen momen begini hilang cemana.. Saya suka kehidupan saya sekarang... yaya kata just enjoy je sbb sebenarnye kita perempuan ni banyak sangat fikir.. ye aaa cemana tak fikir, kan? kita mesti la sentiasa nak menyediakan payung sebelum hujan kan...

btw sekarang ni saya rasa saya dah mengingkari janji kepada diri sendiri iaitu memblog selama 90 hari baru boleh beli BB. tapi saya sudah tidak menulis blog hari tu selama lebih kurang 3 minggu. maka saya tak leh beli BB. saya kena mula membuat cabaran baru supaya saya boleh mereward diri sendiri..apakah cabaran baru kepada diri ni..aku pun tak tau

now takde topic nak tulis dah...hermmm... ape eh best nk tulis? sila bagi idea ye.. sbb saya rasa hidup saya kurang menarik dah sekarang ni...

3 comments:

wayer said...

kembali dengan blog berwajah baru!

faLie ll said...

blog brwajah baru?..background mcm corak tikar getah!!..

dina rahim said...

wayer: yeahhh blog wajah baru lerrr sempena kehidupan baru

falie: orang dengki mmg gini...takpe..i cool..